friday

ja, nu sitter jag här hemma i min lilla tvåa och har mamma och pappa på besök :) ! trevligttrevligt :) när de kom hit så hade de med sig en tidig julklapp som jag inte ens hade önskat mig, men jag säger ju inte nej till den för det var en 42tums TV ! FY FAAN VAD JAG BLEV GLAD ! eller jag kunde inte säga någonting utan jag bara stod och flinade :) haha ! nu är den uppsatt och klar och vi har nyss tittat klart på Göta Kanal 2 som gick på TV4. ;) Ja,min dag har varit ganska hektiskt fast utan stress. jag gick upp halv nio och diskade för att sedan ge mig av till skolan för att hjälpa Catta med att fixa iordning möbler till Vux. detta höll jag på med i fyra och en halvtimme :) de var askul för Monica (min engelskalärare) var så jävla rolig :) haha ! hon och jag är grymma ihop ! haha ! Sen kom Sannaklara och vi gick till stan och köpte godis och jag var hungrig så jag käkade på donken ! :) sen gick vi till bio för att titta på Madagaskar 2 :)  den var rätt bra, men första filmen är bättre :) haha ! så brukar det alltid vara! 

nu så ska jag umgås med mina föräldrar och sen sova för imorron blire stan och innebandy :)  ha de bra ! 

:D:D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0