Grattis Mormor !

ja, dagen innan julafton, vad ska man göra då? :p  ja, jag har varit i Sandviken med Mamma, Pappa och Meta(moster) och inhandlat de sista julklapparna samt julmaten  :)  efter de så gjorde vi oss klara och åkte ner till Torsåker för att fira min MORMOR som idag FYLLER 70ÅR !!!!!! GRATTIS MORMOR!  hon fick en prenumenation (vet inte hur de stavas) på Hemmets Journal ! men på lördag har hon den stora festen men då kan jag tyvärr inte vara med. men de gör inget, hon överlever ;) ! hihii ! 

jaa igår förmiddag fick jag ett samtal av min tränare och han sa att han behövde målvakt till match igårkväll. jag åkte ner med mamma direkt från Gävle ! Vad gör man inte för laget ;) Vi vann med 9-2 fast vi inte spelade såå himla bra. men de får man göra ibland, huvudsaken man vinner :) hiiihiii !

Imorron är det julafton och då får man julklappar :) I´m so exited !

Jag önskar er alla en God Jul ! Jag återkommer imorronkväll om vad jag har fått i julklapp :) men egentligen behöver jag inga fler för jag har redan fått en 42tums TV !!!!!!!!!

GOD JUL !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0