idiot !

faan! jag förstår inte varför jag fortfarande har känslor för dig. det var liksom mer än ett år sedan och allt gick så fort. jag önskar att vi kunde börja om från början, men är det de här du vill så vet jag inte vad jag ska ta mig till. jag tycker om dig och är fan víllig att ge det en chans. det går om man bara vill tror jag. men det känns som du är rädd! dessutom att inte vilja vara vän? varför ? det blir ju väldigt lätt, men du kanske är så ego att du bara tänker på dig själv. jag har inte sett den här sidan av dig men visst. du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och det är sant !
DET KAN FUNKA OM DU ÄR VILLIG ATT GE DET EN CHANS !!!!!!!!

This love I feel for you goes on and on !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0