Infokomp 1 termin avklarad !

jaha. det här är otroligt, imorron har vi julavslutning i skolan. tänk, redan en termin på Infokompgymnasiet i Västerås. redan 4månader har jag bott utan mamma och pappa. det lider man inte av så mycket. haha ! det är heeelt sjukt att tiden kan så fort! jag kommer liksom ihåg första tre dagarna när vi skulle presentera varandra och hålla på. det var sjukt tråkigt och jag grät när jag gick hem första dagen. men nu så ångrar jag inte en sekund. detta är helt otroligt att man kan finna såna vänner i en klass på en termin, helt otroligt. vi är ganska tajta i klassen redan, tänk när vi tar studenten. då kommer vi att vara en stor gullig familj ! haha !

ja, hur ska man sammanfatta teminen då?
jag skulle vilja säga, ibörjan så var jag en tyst liten person som satt i hörnet och inte sa ett ljud. jag åt ensam i matsalen nästan varje dag. efter ett tag började Jenny snacka med mig. sen snackade jag med Sannaklara och Astrid också tror jag. ja efter några månader tyckte jag att de här var en okej skola. plus att jag hade någon att käka med. ja sen så hoppade några av , det kom in nya som sedan hoppade av. Sen så kom Lovisa, som idag är en av dom som snackar väldigt mycket i klassen. två dagar senare så kom Amanda som idag är klassens fjortis :) haha ! tycker jag iaf :p (Amanda om du läser de här så behöver du inte ta åt dig :p !! ) haha! Idag är vi en slipad klass som har bra rykte och har en grym sammanhållning ! så jävla roligt att gå till skolan och möta våran klass. som tur är så är jullovet bara typ två och en halv vecka. det tror jag är lagom så man kommer tillbaka och är glad att få träffa klassisarna :) sweet ! haha !

Nä, nu så ska jag inte skriva nå mer, har skrivit tillräckligt. men see you tomorrow classmates. !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åhjo jag pratar nog ganska mycket:(

2008-12-18 @ 22:29:38
Postat av: amanda

Och hur fan blev jag det?:(

2008-12-23 @ 22:16:50
URL: http://aamandahofmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0