jag har jullov !

Äntligen så är det jullov ! fy faaan vad skönt ! Att få slippa skolan i två och en halv vecka är ju guldvärt, det är nu man behöver ladda batterierna och mysa med familjen för att få energi till en ny termin ! ja, idag har man varit en liten stund på stan, eller vi var på subway. jag , sannaklara och natali ! sen gick vi och satte oss vid centralen i en timme, fast då hade natali åkt hem, men sannaklara och jag hade jätteroligt åt en tant som käka korv iaf :) haha ! sen åkte jag hem och la mig på soffan med täcke :p sååå jävla skönt ! låg där tills jag blev hungrig och då så gjorde jag makaroner och köttbullar. de va inte så gott för jag hade inge ketchup... men de gick ändå ! haha ! sen åkte jag till träningen där vi körde lite övningar , spelade i typ 20minuter och avslutade med en strafftunering på mig... liiite jobbigt var det, det var inte bra för mitt psyke. fast de gick rätt bra ändå tror jag. tog fler än vad jag hade väntat iaf . fast man vill ju ta alla men det går ju inte ! det som var så roligt var att om utespelarna missade en straff fick dom springa ett varv runt planen. och det var bara två st som sprang 1varv ! så det är man ju ganska stolt över :)

ja, är man dum som är man. jag ska imorron innan jag går på bio åka till skolan för att hjälpa skolchefen på komvux att skruva möbler ! jag är väldigt generös av mig ! :) haha ! så jag ska upp vid nio imorron ! men de är ju lugnt de tycker jag :D haha !

nu så ska jag packa upp träningsväskan sen packa väskan hem sen så ska jag nog ta något litet att käka och sen sova ! ha en bra kväll och natt ! puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0