måndag !

nu är det inte långt kvar till jullovet ! fy faan vad skönt! ska bli så mysigt att åka hem till ett ännu snöigare Hofors än vad de är här i Västerås ! Nu har vi inte längre nå mer att göra som ska lämnas in före jul ! i alla fall inte jag, det är soft ;) hihi ! jag har bara en och en halvdag kvar i skolan sen slutar jag ! så jävla nice ;) idag är det måndag och jag haft matteprov som gick bättre än väntat faktiskt ;) rätt nöjd även fast jag inte vet resultatet av det än. men men, sen gick jag till stan och ´köpte julkort som jag ska skicka till lite släkt ;) mysigt värre ;) nu sitter jag här och jag har precis skrivit klart dem och nu ska jag slå in pappas andra julklapp som han ska få :) sen ska jag titta på One tree hill :) sen bär det av till träning :)

Ihelgen har jag spelat tre matcher eller jag har spelat en men suttit på bänken på två.
Fredags: IBK rutin- Rönnby 2-8(div2)
Söndag:  Rönnby - KFUM Örebro 15-0 (div2)
Söndag: Forsby - Rönnby 0-2 ( DJ20)
 Jag höll nollan igår igen :D sååå jävla roligt :D  my new nickname is Nollan ;) ! hihii !

ha en bra måndag ! psusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0