nyvaken !

godmorgon ! jag sitter här helt nyvaken, vet egentligen inte varför jag satte mig här vid datorn, men det gör inget för det är ingen hemma,mamma skulle göra nånting och pappa jobbar så what ever. hihi ! min måndag består av lite frukost, sen bär det av till Gävle med mor. jag ska träffa min läkare och sen så ska jag ta livmoderhalscancervaccinspruta , den ni. ! jag rekomenderar att ta den sprutan, då kan ni känna er säkra sen ! :) efter Gävlebesöket, påvägen hem så ska vi till Sandviken och handla lite julmat :) sen när vi kommer hem så kommer min moster Meta, morbror Uffe och kusin Marcus och deras hund Cessan. Därför skriver jag ett inlägg nu, utifall jag inte hinner nå mer idag :)

Idag är det den 22dec vilket innebär två dagar till JULAFTON ! JIPPI !!!!!! Men jag har redan fått världens bästa julklapp iaf, så jag är nöjd ändå. men igår tittade jag under granen och där låg en massa julklappar till mig :)

HA EN BRA MÅNDAG ! Pusspusss !

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Cissi då, du kan ju inte tjuvkika heller :O Vad har du redan fått då? :)

2008-12-22 @ 21:26:57
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0