Sannaklara och jag :p

(Sannaklara skrev mitt förra inlägg ur mitt perspektiv, här kommer min version av den här tisdagen!)


idag har varit en rolig tisdag, en ganska vanlig med tanke på att jag dampade på engelskan som vanligt men annars så vare lugnt i skolan ! Sannaklara och jag bestämde oss för att plugga tillsammans så hon följde med mig hem, men först så var vi på biblioteket och fixade lite, sen så åkte vi hem till mig med bussen :) vi hade bestämt oss för att vi skulle käka stuvade makaroner och köttbullar vilket vi gjorde också :) det var jag som gjorde det och hon gillade det skarpt ! :) men vi hade inga köttbullar så vi gick och köpte det på Coop Stenby ! vi köpte dessutom mjölk och kräm men det var till min frukost imorron :) sen gick vi hem till mig igen och Sannaklara var hungrig så jag fick börja att laga mat på en gång ! jag klarade av det helt grymt bra faktiskt ! men fick lite hjälp av farmor :) som ringde till mig idag för att jag även har namnsdag (Anna) hihiii ! men det blev inte så mycket plugg för våran del, vi bara tittade på tv och sanna fixade min blogg :) den är snyggish nu! hon åkte hem vid 18tiden, då gick jag hem igen och började att plugga. jar tittat på vänner och SOS familj men nu så sitter jag och tittar på desperate housewives ! det är säsongens sista ! efter de här så ska jag skriva klart datakunskapen sen ska jag sova :)

ha en bra kväll ! puss och kram ! :)

Kommentarer
Postat av: sannaklara

men shulu cissi! vi hade grymt kul ;p mycket god mat vettja :D

men hallå. du köpte skitmkt godis också, det glömde du säga ;) hahahah

ha det bäst! <3

2008-12-11 @ 11:53:31
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0