skola, match &Amy Diamond!

varit i skolan som alla andra dagar !hade svenska som alltid på torsdagar men gjorde typ ingenting, får ta igen det till nästa gång. vi hade mentorstid också och då fick vi reda på att våran mentor ska byta jobb:( snyft* men vi kommer att få en annan bra lärare :) jaja, efter de satt jag ett tag och typ kollade på när amanda och martin höll på att jävlades med varandra :P hihii ! när jag kom hem slog jag på tvn för att se på oth vilket jag gjorde till tjugo i fem då var jag tvungen att gå till bussen, jag undrar vad som hände i slutet på avsnittet. ! men jag önskar mig alla säsonger i julklapp så jag kanske får se det iaf :) jag åkte till K-borg för att spela match, men jag spelade inte, jag satt på bänken och hejade på istället :) hihi ! det gjorde inget för vi vann med 8-2 ! efter matchen när jag hade duschat så kollade jag klockan och hade precis missat bussen så jag bad min tränare att skjutsa hem mig och de gjorde han :) han är så snäll :p har nyss kommit hem nästan , jag käkade lite fil och flingor när jag kom hem :) sen kollade jag lite på text tv :) Sverige vann matchen mot Österrike i Handbolls-EM damer :) men det fanns inget att se på tv så nu sitter jag framför datorn och lyssnar på Amy Diamonds julskiva :) den är faktiskt bra :) jag diggar henne :p haha !


Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0