Skola,farmor och donken !

jag sitter här och väntar på att klockan ska bli tio i sju då ska jag gå till bussen för jag ska på träning men innan det så ska jag väl plugga lite samhäll och vara lite slö :p haha ! jag snackade med min farmor som ringde och hon frågade samma sak fyra gånger: inge nytt? nehe, va tråkigt, inge nytt?, man ba neej, hon ba okej, vad ska du äta då ? jag ba , kycklinghamburgare, F: jaha, ska du äta ute? jag ba: ne. F: åå. gör du det själv, vad duktig du är! Inge nytt ? man ba neeeej ! haha ! farmor och farfar saknar mig men jag kommer hem till jul ni får fan vänta ;) haha ! det är ju inte långt kvar direkt ! hihi ! men nu så ska jag pluggish litish samish !  haha !

ussuss ! §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0