skola&provtagning !

skolan var som vanligt idag :p mediekunskap och engelska som alltid på tisdagar ! det var ingen skillnad mot andra tisdagar, alltid lika roligt på engelskan ! :) hihiii ! sen åkte jag med buss 19 till lasarettet för att jag skulle ta stick i armen ! men jag fanns inte i deras dator,så hon i receptionen lade in mig och sen fick jag gå in till provtagningen och ta ett prov. men hon hittade inga kärl i min arm så hon tog på handen istället. mig stör det inte men de gjorde liite ont när hon drog ut nålen ! sen åkte jag till smedjegatan där jag bytte buss :) hihiii ! nu sitter jag framför datorn i mitt rum och har precis kollat på One Tree Hill ! de va ett bra avsnitt ! :) nu så väntar jag på att klockan ska bli 18.00 så att jag kan kolla på handbolls EM på tv4 ! Det är Sveriges damer som spelar mot Vitryssland ! jag tror att det blir en spännande match ! referat kommer efter matchen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0