söndagen den 21/12-08 !

vi kan börja med att säga grattis till min fader som idag har namnsdag, nämligen Tomas ! grattis så mycket ! idag har vi gjort jul hemma i vårat hus i Hofors :) jag har klätt granen som blev hur snygg som helst :) sen har vi pyntat och gjort fint! lite mysigt så där :p hihi ! sen gick jag och mamma hem till farmor och farfar och pappa åkte bil ! hihiii ! vi var där i några timmar sen fick jag ett samtal av någon vid namn Anna :) hon frågade när vi skulle träffas och byta julklappar :) vilket vi nu har gjort när vi sitter i Gustavs rum och ska kolla på någon film. The Hills Have Eyes.  Av Anna fick jag fem filmer, Rush Hour 1-2-3 ! Madagaskar och Meet Dave ! och sen fick jag en sjal också :) tackar så mycket :) ! nu så ska jag vara social med mina vänner. ha en bra söndagkväll !

pusspussss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0