Stå för det du har gjort...

jag tycker att det är dålig stil av dig att du inte står för det som hände. Båda vet vad som hände och det kan ingen ta ifrån oss. men om du inte vill stå för det så visst, men då är det inte jag som ljuger, det är du. Omoget av dig lilla vän. trodde bättre om dig. Att en enkel fråga kan bli så komplicerad är ju helt otroligt. jag tänker inte gå runt och berätta för alla som jag känner. jag tycker bara att du kan säga till mig att du ångrar det om du nu gör det istället för att ljuga. Jag vet att jag gjorde fel som talade om det för några. men det är väl bättre de än att inte stå för det man har gjort. SÅ DÅLIG STIL ! men om du nu inte vill prata med mig så är det okej för mig. vi har ju inte snackat med varandra sen du var här och hälsade på för några månader sedan. Jag behöver inte vänner som ljuger. Men säg inte till mig att sluta ljuga för det är de du som gör alldeles bra själv. för en gångs skull så kan ingen komma och säga att jag ljuger och det är så jävla skönt. Man kan inte alltid vara stolt över allt man har gjort och det är inte jag heller. men man måste stå för det ! ne. nu tänker jag inte slösa nå mer tid på dig. det som har hänt har hänt, står du inte för det så kan du inte hoppa på mig. ha de bra i huvudstaden lilla vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0