Test :)

jag har så tråkigt så jag bestämde mig för att göra några test på datorn som jag hade i mina dokument !


10 favoriter
Dialekt: dalmål
Mat: tacos
Låt: Africa
Film: En prinsessas dagbok 2
Tecknad figur: Långben
Sport: innebandy
Komiker: björn gustafsson
Veckodag: lördag
Glassmak: blåbär
Soloartist: Amy Diamond

9 för tillfället
Humör: glad
Tanke: skönt att sova imorron
Kläder: mjukis
Bakgrund: på mobilen har jag Chadis och samma på skrivbordsunderlägget !
Känsla: mjau
Tid: 20.31
Bästa sak: InnebandyJ
Irritationsobjekt: Diska

8 första
Bästa vän: Emeli S
Husdjur: dammråttor
Kyss: Patrik
Piercing: ingen...
Förälskelse: Marcus
CD skiva: hmm, typ Bosson eller Absolute Kidz
Bil: jag är inte så gammal än
Ord: mama

7 senaste
Telefonsamtal: Hem
Mat: kycklingburgare
Dryck: julmust
Biltur: i måndags
Tv-program: SOS familj
Spelad låt : En helt ny jul
Köpta klädesplagg: de va så länge sen så jag kommer inte ihåg

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: ja, faktiskt !
Brutit mot lagen: jag är lite busig ja... :p
Blivit arresterad: ne, jag har klarat mig :p
Badat naken: ja, de är klart:p
Varit med på TV: japp J
Varit med i tidningen: japp, flera gånger

5 nej tack
Skolämne: kommunikation
Mat: nudlar
Musik: rock
Dryck: cola
Djur: ormar

4 saker
Du gör när du har tråkigt: kollar tv eller datorn
Du gjorde igår kväll: tränade innebandyJ
Du kan höra just nu: julmusik
Du inte kan leva utan: Golf och mat och familj och innebandy

3 personer
Du kan berätta allt för: Anna
Du tycker om: familj, släkt och vänner
Du inte gillar: hmm, har bestämt mig för att inte vara ovän med någon !

2 val
Coca Cola eller Fanta - Fanta !
Hund eller katt - Hund

1 önskan
Bli proffs, spela i något landslag !




Ett test till

Namn: Cecilia Leijon- Fröjd
Msn: [email protected]
Lunar: nä
ålder: 16

Tonåren.
Hur gammal är du: 16

hur tycker du att du har det hemma: bor ensam,
Har du bra självförtroende: oftast inte...
Kan du lita på dig själv: nä det kan jag inte så bra.
Är du nöjd över dina bröst: nä, det är jag inte .. Ena är större än andra...
Är du nöjd över din rumpa: nej, verkligen inte,den är för stor, men jag får skylla mig själv.
Hur tycker du att ditt liv är: det är bra , bättre än för några år sedan.
Har du ett bra liv tycker du: ja, skönt att bo ensam osv.
Vill du ändra på något i ditt liv: ja, mitt utseende och min vikt
Är du nöjd över din kropp: nej verkligen inte
Något du vill ändra på din kropp: mina bröst, rumpa, vikt, allt
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: neee....


Kärlek.
Har du någon kille: nej.
Gillar du någon nu: ja, kanske
Som heter: ....
Tycker du om när en kille rör vid dig: ja, mysigt
Är det okej att en kille gör det: självklart
Måste han fråga innan han gör det: beror på vem det är, beror på situationen.
Dina bröst, är det ett okej ställe att han rör vid: ja
Din rumpa: jo
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: leva med någon
Trivs du tillsammans med någon kille: ja verkligen
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: jag har aldrig haft ett långt förhållande.
När en kille gör slut, blir du ledsen: ja, det blir man


Vänner.
Har du bra vänner: ja verkligen
Du tycker om att va med dina vänner: ja det gör jag :D
Har du många vänner: nä, men dom jag har är bra J
Vad heter dina bästa vänner: Anna, Amanda, skulle vilja säga Wedin men tyvärr inte.
Vad heter dina allra bästa vänner/vän: Anna
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: bäst med bra vänner som man kan lita på.


Mogenhet.
Låter du din kille ta på dina bröst, rumpa, könsorgan: ja
Har många sagt att du är mogen för din ålder: ja, många
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: ja väldigt många
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma & leka: beror på humör
Du älskar att shoppa: ibland
Har någon kille rört vid dina bröst,rumpa: ja, många ggr



ÄNNU ETT TEST:

Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Cissi
När fyller du år? 5oktober
Tycker du om någon just nu? Ja, jag vet inte, finns så många fina människor.
Om sex månader: går ut ettan på gymnasiet.
Jag samlar på: mobiler ! Haha, nej, inget
Gröna eller röda äpplen: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Anna eller mamma
Gillar du golf? Japp, älskar det. Spelar själv, har 3 i hcp!
Vilken tid gick du upp idag? 08.00
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Hej de är Cissi
Vad ska du göra ikväll? Kolla på film. sova
Vad ska du göra imorgon? Innebandyträning
Var vill du bo när du blir stor? Funderar fortfarande, men journalist verkar kul
Är det okej att gråta? Ja det är klart.
När grät du senast? Hmm... Typ en månad sen kanske.
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
Laddar du ner musik och film från internet? Nej, det får man inte , då gör jag inte det.
Skulle du göra om du vann en miljon? Nya klubbor, en ny lägenhet, en EU-Moped
Bär du glasögon eller linser? Glasögon vid datorn.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nja, det beror på. De är snyggt tycker jag
Har du piercing? Nej, vill inte ha heller
Har du tatuering? Nej.
Vill du gifta dig? Ja, men har inte tänkt så långt än.
Vill du ha barn? Ja, men de är långt dit.
Solar du ofta? ibland
Är du bra på att laga mat?nja, inte spec men måste eftersom jag bor ensam.
Gillar du att dansa? Ja, de är kul men är inte bra på det.
Hur vig är du? Vigare än förut iaf. Är målvakt.
Vilken är din favoritglass? Cornetto Citron
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte eftersom jag inte har varit med om det.
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp !
Är du morgon eller kvällsmänniska? Både och faktiskt.
Vilken ögonfärg har du? Blå!
Vilka hårfärger har du haft? Svart,röd, brun
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja, tyvärr.
Är du beroende av något? Ja, det är jag väl. Mobilen.
Senaste låt du hörde? När vi närmar oss jul - Amy Diamond
bruker du bädda sängen? De gör jag varje morgon.
har du kysst någon den sista veckan? Nej, tyvärr.
Vem kramade du senast? Någon i laget när vi vann på sm. Eller Sanna-Klara.
Var du glad igår? Ja, men trött iaf J
Sminkar du dig? Nej det gör jag inte
Känner du dig värdelös? Nej, inte för tillfället men har gjort det många gånger.




ETT TEST FRÅN Sannaklaras blogg: !

Sätt din ipod/musikspelare/mobil på blandat .tryck en gång på varje fråga så får du ett svar.

Hur mår du idag?
pick me up
Hur kommer dagen idag att vara?
radar
Vad var de första du tänkte när du vaknade?
kom och håll min hand
Vad är de sista du kommer att tänka innan du somnar idag?
tänd ett ljus
Vad skulle du få heta om dina vänner bestämde namn åt dig?
that´s where i´ll go
Hur är det med kärleken?
celebrate the summer
Vilken låt passar bäst in på den du är kär i?
on and on
Hur mår dina vänner?
apologize
Tycker dina vänner om dig?
när julen rullar över världen
Hur ser folk dig?
nobody without you
Spanar folk in dig?
run the show
Kommer du alltid att bo kvar i Sverige?
warick avenue
Hur kommer du att dö?

Betlehems stjärna
Vad skulle du ha hetat om du var född i framtiden?
listen to your heart
Vilken är din oturs låt?
in the heat of the night
Vilken är din tur låt?
elavator
Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
en helt ny jul
Vilken låt beskriver din personlighet mest?
closer
Hur går de med ditt liv?
curly sue
Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar?
raise the banner
Vad ska ditt första barn heta?
Moving mountains
Hur kommer ditt liv att bli?
mer jul
Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
Africa
Hur kommer vintern att bli?
one love
Finns det någon som är hemligt kär i dig?
damaged
Kysser du bra?
julen är här
Mår din kropp bra?

No air



Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Jag tyckte det var bra att Kevin fick göra den där skivan, eftersom han klarar alla genrer :P Men Alice var väldigt bra hon också :)

2008-12-16 @ 23:15:03
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0