tuesday :p

ja, vad ska man säga om den här dagen då ? :p hihi ! jag, amanda och lisa fick springa runt och leta efter annika i hela jävla skolan och på andra sidan och tillbaka. det var inte så kul :p hi i ! till slut så struntade vi i det och kollade på Internet istället. hihi ! sen skrev vi den där uppgiften. ganska trevligt , hihi ! när vi var klara gick vi till konserthuset för att äta :p dagens mat var kycklingklubba med grönsaksris. de dög men man har ju ätit godare mat :) hihi, ! sen gick vi till Ica för att köpa lite filmgodis till engelskan. där vi kollade på The Holiday ! den var skitbra ! synd att martin störde under hela filmen bara men annars så vare lugnt :p när filmen var slut gick jag och Jenny tukk stan och kollade på lite julklappar till hennes mamma,. men vi hittade inget speciellt. då gick vi till donken och köpte en milkshake, hihi ! sen träffade hon en kompis till sig och jag kollade bussen och då kom den precis och då åkte jag hem med den :) jag hann precis hem till One Tree Hill ! hihii ! medan jag satt på bussen och gick från busshållsplatsen hem så snackade jag i telefonen med Anna :) de va trevligt de ! vi ska byta julklappar med varandra:) det ska bli roligt :) åkte sen och handlade lite frukost till mig :) hhihiiiii ! nu så sitter jag och tittar på en prinsessas dagbok 2 för sjätte gången eller nått under en veckas tid. den är så bra och idag när jag skulle byta film så hittade jag ingen som jag ville se, så jag satt på den här filmen igen ! den är grymt bra ! hihi ! nu så ska jag sitta och vänta på vänner och sen SOS familj . sen kolla på film och sen sova :) hihii iii !


tomorrow är vi free of the day ! jipppi ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0