två dagar kvar på det nya året !

ja, detta år har väl varit ett väldigt händelserikt år i Sverige och i mitt liv. Det som är tråkigt är väl att det är så mycket negativt som hänt, Englamordet, Arbogamorden, Finanskrisen m,m... men något som jag tycker är väldigt positivt, det var när Barack Obama vann presidentvalet i USA. det är något historiskt som är grymt bra för USA tror jag. :) hihii !


Ja, snart börjar man i skolan igen, ska bli jääätteroligt att träffa alla klasskamrater igen :) hihiii ! men det är ju inte förrän nästa år  ! haha !

ja. jag ska iaf fira nyår i våran fina huvudstad med mamma, pappa, Åse, Åke, Danne, Lisen, Hugo, Rickard, Leon och Michaela. det blev lite ändrade planer för igår så skulle jag fira med mina nära vänner,men det ändrade sig. det är där jag befinner mig nu:) fem minuter från globen i ett radhus med min nära släkt :) hiihiii !!!

ja, jag har fått ganska mycket saker i julklapp iår.
Kamera
TV
Strumpor 4par DIF + 2par blommiga
9par trosor
Smörgåsgrill
Högtalare till datorn
miniräknare
600kr
2 Halsband
Armband
Presentkort 500kr HM
T-shirt
Tacos prylar
Ostrivare
sen fick jag fler saker men förtillfället så kom jag inte på något mer...
men jag är riktigt nöjd med detta år :p

men nu så ska jag vara lite social med mina medmänniskor, vi hörs !

pusspusss ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

det var inte lite grejer:O

2009-01-02 @ 00:58:59
URL: http://aamandahofmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0