Onsdag :)

Idag äre onsdag och jag har varit och tagit prov  på HC:) sedan så har jag och mamma åkt ner till Stockholm  med husvagnen:) sedan så har vi ställt upp den. Sedan åkte vi in till Stan för att hämta Anna:) Nu är vi hemma hos Åke och har nyss käkat middag . Åse fyller år idag :D:D:D GRATTIS ! Jag och Anna ska vara i stockholm hela veckan ut :) jippi :P

Igår så sprang jag ner till golfbanan, sedan gjorde jag 100situps:) efter det så slog jag på rangen, chippade och puttade. jag var på golfbanan i över 4timmar :P :D:D:D:D

Nu så äre fotboll och Sverige ligger under med 1-0 . jag tror tyvärr att vi förlorar idag! men men , vi får hoppas på något annat :D



ha en bra midsommar helg :!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0