V.23 kommer att bli en rolig vecka :)

Imorgon- Stockholm med hela 9an på skolan, vi ska SHopppa, kolla på apor på Skansen och gå på grönan.
onsdag- vi börjar kl 10. halv elva har vi skåptömning sen har vi lunch och mentorstid sen slutar vi och då ska jag ut och spela golf:)
Torsdag-  först är det friluftsdag på skolan, sen är det dags för studentbalen, Amanda skall gå med Adam som skall ta studenten:)
Fredag- är vi lediga pga Nationaldagen, då blire grilla med firensden:)
Lördag- äre dags för scramble, jag skall spela med Benny och vi ska vinna:)
Söndag- är det den 8juni och då fyller en av mina vänner vid namn Lina 18år:)

Detta kommer att bli en rolig vecka:D jag ser verkligen fram emot allt detta :D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Lina

Naaw, va gulligt att skriva med mig också :)

2008-06-02 @ 22:33:38
URL: http://nogg.se/linafahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0