V.23 var en rolig vecka:)

Den här veckan var väldigt rolig. jag var på bal, jagf spelade golf, jag grillade med några vänner och idag så fyller min kompis Lina 18år och jag har inte smsat henne. gud vilken dålig kompis jag är... måste göra det nu. Igår hade jag en trevligt dag. jag spelade med Benny, Maggan och MiniHasse vi gick -7 och komå en fjärde plats:) imorgon är det sista dagen i skolan och då ska vi få se ett lärarspex, dragkamp och spela brännboll mot lärarna:) det ska bli roligt. PÅ TISDAG SÅ SLUTAR JAG ÅRSKURS 9:D fy faan vad skönt!!!! Det ska bli så himla skönt och slippa alla i klassen, fast det finns ju några undantag:P :D hihiiiiI!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0