V.23

Idag är det måndag och imorgon är det tisdag och då ska vi åka till STOCKHOLM:) vi ska dhoppa, gå på skansen och på grönan:) Det ska bli sååååå rooligt:)

I helgen som var så var det bessemerfest, vi var först hemma hos Aamanda på klassfest, sen gick vi ut på folkan... ;) jag hade asroligt, men höll på att däcka innan vi gick ut. men Amanda väckte mig:) hahaa! jag dansade med lite folk:) det var jättekul:) sedan på natten så fick man ta hand om anna när hon fick Ninas blod på sig för att hon fick en flaska i huvve...men men jag är inte inblandad... :)  på lördagen så var de inte lika roligt, jag Wedin, Anna och Leijon åkte in till Sandviken och kolla på cruisingen, vi försökte komma in i kön med våran Mazda 323 från -99 men det gick inte... men jag träffade Lina:) det var jätteroligt och prata och träffas:)

STOCKHOLM IMORGON !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0