Ett tag sen sist...

Jag har haft en fullspäckad vecka vilket ha gjort att jag inte har hunnit skriva något inlägg... Men idag efter 18håls golf så sitter jag här och skriver igen. Idag har de varit en okej skoldag, sedan vare golf som stod på schemat, där man spöade pappa lätt. Under veckan som gått har jag tränat, spelat tävling i Arboga som gick åt helvete, Varit ut och spelat med pappa. Jag har varit i Högbo och spelat golf med elitlaget. Jag har hunnit med väldigt mycket. Imorgon efter skolan så skall jag, mamma och Carina ut och spela golf, sedan så skall vi åka till Farfar för han fyller 70år:) Grattis farfar:) Men annars så äre ju Bessemerfesten i helgen:) ska på "tjejkväll" hemma hos Amanda och sen folkan som gäller... :D det gäller nog även på lördagen efter en springtur till golfbanan och en 18håls runda. Men vi får se vad som händer ! 


Ha de !!!

Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0