ännu ett roligt test ! :D

--
Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre? Ja, det skulle jag. Typ fem centimeter.
Skulle du vilja väga mer? neeej, aldrig
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
ja, men skulle bli ledsen också.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Ja, det skulle jag. Om jag fick välja vem jag ville !
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, inte på en torsdag... !


Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Kan du slicka dig på näsan? Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? ja, det kan jag
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det tror jag väl.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ja, det kan jag väl.

Kan du vara på fest utan att dricka? ja det kan jag.
Kan dina vänner lita på dig? ibland...
Kan du tänka dig att pierca naveln? nej, vill inte helller
Kan du suga? suga på vadå?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, det är klart !


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, för många gånger
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? det har dem!
Har du ett syskon? Nej, jag är ensam
Har du varit full den här månaden? nej, det har jag inte.
Har du någonsin haft sex med någon? Ja, det har jag.
Har dina föräldrar ljugit för dig? jag vet inte. Tror det.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej de är roligt att svara på de härJ
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej,
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja det har jag.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej, det har jag inte
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? ja, men skulle aldrig vilja testa.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nej, det har jag inte!
Har du haft sex med mer än tre personer? Nej, inte än J
Har du ljugit på någon fråga än då? nej, det har jag inte.


Tjugo VEM

Vem är din bäste vän? Jadu, jag tror att jag säger Anna. !
Vem älskar du? Familj, släkt och vissa vänner..
Vem hade du senast sex med? Det får jag inte tala om för någon.
Vem vill du bli full med? jadu, mina vänner !
Vem är den bästa artisten? jag vet inte, lyssnar inte på så många artister.
Vem pratade du senast i telefon med? mamma J
Vem har du en liten crush i? någon som redan är upptagen...
Vem är snyggast i världen? Chad Michael Murray
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Jag skulle ge de till mamma.
Vem är snällast i världen? jag vet inte eftersom jag inte har träffat alla i världen.
Vem är din bästa kompis? Anna
Vem vill du prata med? Jag vill prata med Gustav
Vem sov du med senast? öö.. Marcus
Vem såg du full senast? Marcus
Vem vet allt om dig? Ingen som vet allt, men Anna är inte så långt ifrån.
Vem kysste du senast? Marcus
Vem kramade du senast? Sannaklara
Vem kan berätta allt för dig? den som vill, jag säger inget till ngn som sprider ut det direkt.
Vem kan du berätta allt för? Anna och Amanda.
Vem hatar du? Jadu, ingen som jag kommer på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0