?:)

Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Cissi
När fyller du år? 5oktober
Tycker du om någon just nu? Ja, det gör jag :)
Om sex månader: har en månad kvar i 1an
Jag samlar på: inget
Gröna eller röda äpplen: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Anna
Gillar du golf? Japp, älskar det. Spelar !
Vilken tid gick du upp idag? 07.45
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Hej, Hallå, hej de är Cissi
Vad ska du göra ikväll? Kolla på DH, packa idrottskläder.
Vad ska du göra imorgon? Skola, träning.
Var vill du bo när du blir stor? Funderar fortfarande, men journalist verkar kul
Är det okej att gråta? Ja det är klart.
När grät du senast? Hmm... Kommer inte ihåg.
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
Laddar du ner musik och film från internet? Nej, det är ju olagligt
Skulle du göra om du vann en miljon? En massa saker
Bär du glasögon eller linser? Glasögon vid datorn.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nja, det beror på. De är snyggtJ
Har du piercing? Nej, vill inte ha heller
Har du tatuering? Nej.
Vill du gifta dig? Ja, men har inte tänkt så långt än.
Vill du ha barn? Ja, men de är långt dit.
Solar du ofta? ibland
Är du bra på att laga mat?nja, inte spec.
Gillar du att dansa? Ja, de är kul men är inte bra på det.
Hur vig är du? Vigare än förut iaf.
Vilken är din favoritglass? Cornetto Citron
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte eftersom jag inte har varit med om det.
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp ! Men inte jag
Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgon!
Vilken ögonfärg har du? Blå!
Vilka hårfärger har du haft? Svart,röd, brun
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja, tyvärr.
Är du beroende av något? Ja, det är jag väl.
Senaste låt du hörde? Gabriellas sång
bruker du bädda sängen? De gör jag varje morgon.
har du kysst någon den sista veckan? Nej tyvärr
Vem kramade du senast? Sannaklara
Var du glad igår? Ja, lite trött men glad.!
Sminkar du dig? Nej det gör jag inte,
Känner du dig värdelös? Nej, inte för tillfället men har gjort det många gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0