fredag!

ja, en vanlig flum fredag har det varit i skolan, som det alltid är på fredagar ! :P men de får man bjuda på ! :p haha ! ja, vi har haft samhäll och där jobbade vi med ett häfte om hur sverige styrs och politik och sånt. sen käkade vi kyckling till lunch, tänkte ta fisk, jag ångrar att jag inte gjorde det för kycklingen var inte god. men men, tillbaka efter käket så hade vi seminarium på kommunikationen där vi snackade om självbild. de va intressant och vi hade ett bra samtal ! efter de så hade jag en presentation om hur jag lär mig och lärstilar osv på arbetssätt och lärande. ! de va roligt och jag hade gjort ett bra jobb ! :) sen cyklade jag hem, la av mig väskan sen cyklade jag till öb för att jag skulle köpa adventsljusstakar men de va slut ! så jag köpte schampoo och sen åkte hem igen ! :p nu har jag städat, plockat iordning och så nu är jag klar :p har gjort de fint tills pappa kommer :) vi ska käka och sen ska vi på bandy ! VSK- Vetlanda !

vi hörs sen ! ha en bra fredageftermiddag och kväll ! pusshej !


snälla, hör av dig iaf ! så jag vet hur det är mellan oss ! ett svar är allt jag begär ! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0