Fredag :p

idag är det fredag och mer än halva dagen är genomförd. jag har nu kommunikation och sen arbetssätt och lärande sen slutar jag ! :) då ska jag åka med halv tre tåget till Avesta ! jag ska träna handboll med mina gamla lagkamrater ! sen kommer pappa och hämtar mig och så åker vi och kollar på Hofors - Mora div2. ! imorron så ska jag till Falun och titta på elitseriematch ! Falun - IKSU damer ! men nu så sitter jag här i skolan vid datorn och funderar lite på hur jag ska göra med kärleken. jag vill bara glömma honom, men det är inte speciellt lätt. vet inte hjur jag ska göra. men ska klara det iaf ! får väl tänka på något annat eller nått... någon som har ett förslag ? :p ! jag har bara lust att supa mig full och ha roligt. men jag har ju ett löfte att hålla. att inte dricka alkohol förrän jag fyllt 18år ! men vet inte om jag kommer att klara det. det ska väl gå. de låter som jag är värsta alkolisten, men det är jag inte ! kan jag lova. då hade jag väl druckit för länge sen igen. De som är svårt är att jag ska på fest om två helger och då kommer typ alla att dricka. jag får väl hålla mig till läsk jag :p som småbarnen, men de som är så roligt är att jag troligvis kommer att vara yngst så de blir ju kul. min mormor sa yngst och fullast. jag önskar det, men det ska inte bli så ! ska inte dricka en droppe :) ! ja, att bero på ingenting, jag saknar dig ! hihii !
 
ha en bra fredag så hörs vi !!!!!!


why are you so hot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0