Lotta !

Lotta är tillbaka i mormors och Olles hem ! Hon hittades i Falukommun så mormor och Olle fick hämta henne hos polisen :) så nu är hon hemma och lever ! ni anar inte hur glad jag är ! ! ! ! ! ! :D jippi !


Skrev inget igår men skriver det nu. Igår när jag satt på bussen påväg hem från skolan så såg jag en NEGER cykla på MIN cykel som är stulen. tyvärr hann jag inte hoppa av bussen och springa efter för att bussen var på väg åt motsatt håll! Det som gör mig mest förbannad är att man har fördomar mot vissa människor, men är det så konstigt då ? när man ser sin cykel med en annan som inte är svensk dessutom ? jag är inte förvånad... men vad ska man göra !? jag ska försöka hitta min cykel för nu vet jag var jag ska leta ! !


ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0