love is hard...

jag kan inte förstå att efter mer än ett år så har jag fortfarande känslor för dig. men tyvärr så är avståndet för långt för dig. jag skulle klara det men tyvärr är du inte ens villig att ge det en chans. förlåt för att jag har flyttat, men jag vill fortfarande ha dig. jag skulle kunna göra allt för att få hit dig, men de enda jag inte kan är att flytta men det är ju tyvärr det som krävs för att få dig. förlåt ! men jag tycker om dig och jag tror att du tycker om mig också men ååå. de här är jobbigt, att vara olyckligt kär, men man börjar ju bli van. förlåt om jag har sårat dig, men nu är det lite lättare att ha en förhållande om du vill. men om du inte vill så är det väl bara att förstå det och gå vidare. men jag vet att jag har äkta känslor för dig och snälla, vi kan väl träffas en gång iaf ! det är allt jag begär :)

! miss you !  


Kommentarer
Postat av: sannaklara

gumman, finns här och det vet du ! <3 älskar dig!!! <3

2008-11-26 @ 11:09:11
URL: http://sannaklara.webblogg.se/
Postat av: madeleine bager

FINNS! <3 don't forget that bby ;)

2008-11-27 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0