min helg !

Fredag: efter skolan så kom mina föräldrar, mormor och mormors man Olle. de stod utanför och väntade på mig :) haha ! vi satte oss i bilen och åkte mot Falkenberg. Jag hade ganska tråkigt i början av resan så jag smsade med Sannaklara :) de va kul ! hihii ! sen så pratade jag och drog några av Martins skämt. :) de skrattade ! sen lyssnade jag lite på musik. vi stannade på några ställen, typ utanför örebro, sen vid mariestad och sen typ i falkenberg där vi letade efter ett matställe. men de var helt stängt överallt så vi fick käka på donken ! jag åt chicken nuggets :) de fick duga :p hihii ! sen begav vi oss till kokalen och där alla befann sig samt där vi skulle sova ! där träffade man alla släkt ! Michis, Calle, Marcus, Uffe, Meta, Danne, Lisen, Junis, Louise, Gun och senare på kvällen så kom Åse och Åke men även Karro, Jacob! Karros pojkvän och Rickard! ! :) vi satt och snackade och jag fick dra ett av Martins roliga skämt och alla skrattade ! ! sen snackade vi lite, spelade lite kort. jag gick och lade mig vid 2 !

Lördag: vaknade vid nio av Rickard gick upp, sen vände jag mig om och där så låg Karro och stirrade på mig ! jag blev asrädd ! haha ! så jag låg kvar i sängen och snackade innebandy med min kusse Karro ! men helt plötsligt så ropar Jacob: men Karro, håll käften! då vände sig karro om och böjade hångla istället ! haha , man ba, tack :p så till slut så gick jag upp och in i huset där alla människor var vakna ! :p så vi käkade frukost, sen gjorde vi oss iordning och åkte in till stan ! där vi satte oss på ett café/restaurang ! :p där skrev mamma, Uffe och Åke ett litet tal till sin broder som 50år skulle fylla ! :p (han fyller på onsdag) :) vi var i stan ca tre timmar och sen gick jag, Åke, Uffe, Meta och Marcus till Torggrillen och käkade lite lunch !:p sen åkte vi tillbaka till stället där alla bodde. :p sen hjälpte vi till lite grann och sedan var det dags för att göra sig iordning för festen som skulle vara på kvällen ! jag duschade och fönade håret sen fick Karro äran att platta håret och sminka mig. sedan klädde jag på mig min tunika och mina leggins och mina högklackade ! tro det eller ej men jag var ganska het faktiskt ! haha ! de var det många som tyckte iaf. sen gick jag in i lokalen och tog en cider med min kusin Jacob. sen drack vi på lite grann:) sen så var det en massa tal och mingel, sen kom trubaduren och då blev de lite dans. men jag och Jacob började inte dansa förrän vi hade fått lite i oss! Jacob blev liiite för full men vi dansade på hela kvällen ! fast jag hade jätteont i fötterna. men de bjöd vi på ! haha , sen satte vi oss bakom ett skynke och käkade jordnötsringar och drack lite cider. sen bar de ut på dansgolvet igen ! fy faan va han va full men de kul att dansa ändå ! sen vid två så började jag tröttna av vissa skäl så jag gick och lade mig. men klockan fem på morgonen så vaknade jag av att det var tänt i stugan där jag, michis, karro, adam, elin och jacob sov. då höll danne på att städa och jag fattade ingenting men då visade det sig att jacob hade spytt ! och alla tjejerna sprang ut ur stugan för att det luktade men jag kände ingenting. till slut så började karro att spreja med hårspray och då mådde jag illa så till slut så gick jag in i huset och lade mig på en soffa i de fina rummet. ! jag somnade och sov som en stockish !

Söndag: pappa väckte mig vid elva, käkade frulle och sen stack vi typ direkt. Olle körde. :) jag skulle ha åkt med frida och stefan men ångrade mig och åkte med mamma, pappa, olle och mormor. vi stannade till två gånger innan vi var framme hos mig :) först i tranemo och sen i skövde ! mamma, pappa,olle och mormor har nu varit hemma i ca två timmar! jag har varit hemma i typ tre och en halvtimme ! nu så sitter jag och kollar på Wallander : Luftslottet. ! efter den ska jag sova. har sovmorgon till 12 imorron, måste ta igen lite förlorad sömn ! :)

De va min helg och tack vare Jacob blev den lyckad ! Älskar dig kussen ! !

Ha en bra nästa vecka så hörs vi ! :) god natt och sov gott !




!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0