onsdag !

hade först spanska, de var ganska kul men vi var  bara fem stycken ! vi satt och översatte typ tre texter sen fick vi sluta :p jag käkade lunch med Lisa, Emelie, Amanda och Liv :) de va trevligt :) sen hade vi datakunskap och jag gjorde inte så mycket men jag förklarade hur man gjorde så jag kan få mvg ! :) fast de tror jag inte för jag suger ! haha ! efter datan var de dags för idrott på lögarängsbadet där vi skulle ha vattengympa. fy faan  va de va roligt ,men de va lite jobbigt :) hihiI ! sen slutade vi och jag åkte hem, kollade på OTH , stekte kycklinghamburgare och åkte till träningen ! de var roligt att träna :) jag blev astaggad när jag kom dit ! :p sen när jag kom hem så kollade jag på Bonde söker fru och oskyldigt dömd. men nu så ska jag duscha och ta något litet att käka :p imorron börjar jag tolv så jag har inte direkt bråttom att gå och sova :)

ha en bra onsdagkväll så ses vi :) pussis !
Sannaklara, han är ful !



You are so sweet. when I saw you today you just smiled, sooo cute

Kommentarer
Postat av: sannaklara

NEJ DET ÄR HAN INTE! HAN ÄR MITT LIVS KÄRLEK JUUU! <3 hahaha :))

2008-11-19 @ 12:01:17
URL: http://sannaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0