onsdag !

idag har min dag sett ut så här: vaknade kvart i åtta, gick upp och tittade på tv. sen så gjorde jag mig klar och gick till bussen:) kom till skolan och hade spanska. min spanskalärare kan inte bra svenska även fast hon själv är svensk. hon sa jag har en skjorta svart. jag ba: men du menar väl en svart skjorta ? hon ba: nee.... en skjorta svart. faan vad irriterad jag blev. :p hihiii, jag åt lunch med Emelie och Pricilla :p vi fick Klyftpotatis, kotlettrad och beasås... de va jättegott ! sen gick vi tillbaka till skolan och datakunskapen väntade. det gick bra och jag blev klar med powerpoint :) jippi ! efter de så begav vi oss till Lögarängsbadet och livräddning väntade. de gick bra men de var asjobbigt ! sen gick jag och Jenny till stan och hon köpte röda hörlurar ! snygga faktiskt :) :p ! sen gick vi till centralen och träffade en av hennes vänner. sen gick min buss och då var klockan mycket så jag hann bara komma hem innan jag var tvungen och gå till bussen för att åka till träningen ! :p på träningen körde vi de vanliga och sen spelade i typ en halvtimme. sen så sprang vi i trappor. 1.5min gånger 8. hur jobbigt som helst. men jag klarade det :) sen så fick jag vänta i typ en halvtimme på bussen. då ringde jag Anna så att jag kunde roa mig lite medan jag väntade:) när jag kom hem så tog jag en dusch och käkade en paj. nu så sitter jag och kollar på oskyldigt dömd !

ha en bra torsdagkväll ! sovmorgon imorron :) pusshej <3



This love I feel for you goes on and on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0