Onsdag...

min dag har varit okej, som alla andra dagar :) först Spanskaprov! gick okej, ett klart G iaf :p öö sen åt jag lunch, vi fick Mousakka eller hur de stavas. de va gott :) hiihii ! sen hade vi datakunskap och då fick jag verkligen damp ! förstod inte en uppgift, till slut så fick jag hjälp av Astrid, Lovisa och Lisa ;p efter de hade vi idrott, vi var i simhallen. vi skulle simma 20längder sen fick vi gå hem :p så då åkte jag med en annan buss för att kunna köpa kontantkort :p sen gick jag hem och precis kom hem till One tree hill ! sen åt jag lite spaghetti och köttfärssås :p sedan rullade jag till träningen på cykeln :p vi tränade en timme och i början gick de åt helvete men sen så gick de bra=) sen efter träningen bar det av ut och springa. vi sprang och sprang, tillslut kom vi tillbaka. men efteråt var de skönt ! :p cyklade hem och stekte en kycklinghamburgare:P nu så ska jag snart duscha och gå och sova. Jag har sovmorgon imorron så jag ska sova lääänge ! börjar inte förrän tolv:)  

ha en bra kväll ! pusshej ! <3 


varför ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0