söndag !

idag har jag varit i Kristiansborgshallen nästan hela dagen. från halv tre till sex. pappa skjutsade mig hem till Västerås :) sen åkte han hem igen och dömde innebandy. jag och mitt lag satt sargvakter på våra damers hemmamatch. tyvärr så blev det första förlusten för säsongen. Rönnby- Pixbo 0-2. men det gör inget, det är väl inte kul eller jo de är väl roligt att vara obesegrade. men de gör ingenting att förlora en gång.. vinner man hela tiden då blir man lite bortskämd. då blir man ännu surare och besviken. det är bara att ta tag i nästa match ! tyvärr så skadade sig den bästa spelaren i damerna. Susanna Touminen. men Rönnby spelade bra hela matchen men tyvärr fick de inte in några bollar i mål. och det är ju de som räknas :) hihi ! men nu så sitter jag och tittar på Ensam mamma söker. de är roligt tycker jag :p men just nu är de skitreklam. de är så drygt. men men, kanalerna måste ju gå runt.




 ! varför????????????????????????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0