tisdag :)

idag har det varit en okej dag i skolan,. vi hade först mediekunskap där vi läste ett häfte och diskuterade en reklam nämligen Crime medicine som jag hade skrivit om. sen gick jag med Madde och Jennifer till restaurangterassen där vi äter lunch :) vi fick pasta med salamisås. sen gick vi tillbaka för att ha engelska. så jag satte mig vid en dator och jobbade tyst och lugnt på hela lektionen och jag pratade engelska när jag behövde hjälp. så ska jag jobba alla lektioner. de var roligt. :) nu så sitter jag och kollar på vänner och käkar pepparkakor och dricker julmust :) hihii ! jag ska springa bort det en annan dag :) men inte idag ! :p hihiii !




hopelessly devoded to you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0