tisdag !

vad kan man säga om en tisdag som den här då?:) jadu, det har väl varit en normal, kanske lite slött men de får man vara ibland :) på mediekunskapen så gjorde jag inte så mycket och inte på engelskan heller. på engelskan fick jag ett skrattanfall ! de var så roligt :) hihii ! sen åkte jag hem och diskade till Absolute Music 58 :)  sen satte jag mig vid datorn och gjorde lite läxor :) kollade lite one tree hill :) men annars har det väl inte hänt något förutom att jag inte kan laga mat,jag gjorde typ världens sämsta potatismos och de äckligaste fiskpinnarna... men de gick väl att käka ändå... nu sitter jag och väntar på att desperate housewives ska börja ! sen ska jag göra sit ups och armhävningar ! sen ska jag gå och lägga mig ;p måste sova lite ! är lite trött... :) !!




hur kan du tro något sådant ? förlåt att jag bryr mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0