tossdag :) hihi !

fy faaan vad det är skönt med sovmorgon :) sov till halv elva :) såå himla skönt ! jag hade svenska i två timmar som alltid :p de va inte så kul ... sannaklara målade på mig. de va inte kul.. men de tyckte hon ... aja, sen åkte jag hem och pluggade samhällskunskap ! har prov imorron ! ! ! Ideiologierna , 9st ! vet inte om jag klarar det, ska plugga lite till efter att jag har diskat, om jag orkar diska... hihii ! nu kollar jag på tvärsnytt, ganska kul :p hihii ! imoorron så åker jag hem till hofors igen:) kulkul ,ska träffa Lotta! Mormors hund! saknar henne mycket. men nu så ska jag plugga lite till ! imorron äre FREDAG ! ! ! ! !

ha en bra tossdagkväll :)





faan vad du är snygg

Kommentarer
Postat av: madeleine bager ;)

fan va du är snygg :O:O:O !! <33

2008-11-27 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0