tuesday !

idag har varit en vanlig tisdag kan man säga ! vaknade som vanligt , sen gick till bussen och åkte till skolan där vi hade mediekunskap. men våran lärare var inte där så vi fick uppgifter som vi skulle göra. vi gjorde inte så mycket, men lite iaf. men jag ska göra klart de här hemma, känns bäst så ! hihii ! sen vare dags för lunch som man åt med Lisa och Amanda :) trevligt var de iaf :) hihi ! sen gick vi till engelskan :p vi jobbade på som vanligt ! sen åkte jag med bussen åt andra hållet så att jag kom till affären som ligger typ 800 meter från min dörr. :) jag gick in och handlade sen gick jag hem ! när jag kom hem satte jag mig framför tvn och kollade på lite tv. samtidigt som jag gjorde samhällskunskapen ! :) sen dess har jag suttit hemma och kollat på tv och käkat middag och sovit middag !
skönt som fan att sova ! det gör man för sällan känns det som ! :p

Nu sitter jag och kollar på desperate housewives ! :p sen ska jag renskriva en sak och sen sova !

hörs och ses imorron! om jag går till skolan vill säga. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0