Anders Eklund. någon som tycker synd om honom ?

jag tycker att det han har gjort är helt obegripligt. jag blir förbannad när jag läser i tidningen om sådana som han. jag förstod först inte vem denna person var men sen så fick man höra att han var från Torsåker, som ligger en mil från där jag kommer ifrån, alltså Hofors. Ibland så skäms i alla fall jag över att bo i Hofors. Att något sånt här så hemskt har hänt i en sån här liten ort. Alltså Stjärnsund. Det är heelt obegripligt. När det kom fram att det var han så pratade alla i Hofors och Torsåker om honom och försökte få uppmärksamhet. en kompis till mig sa att han hade försökt få in henne i bilen när hon gick i lekis. Varför säger hon det just efter att han blivit "känd" det tycker jag är lite töntigt. jag känner mig lite taskig ibland när man säger att man vill att han ska dö. Det ska man inte göra, men när man vet vem det är och vad han har gjort så blir man så irriterad. när man har läst i tidningen om att han har blivit attackerad på fängelset. jag tänker inget negativt om det, jag tycker att det är bra att han plågas, Ja, det låter illa att säga så, men det är så jag tycker och det står jag för. jag vill be om ursäkt till alla hans anhöriga, men det är ju inte deras fel att han har blivit så här. jag tycker inte speciellt synd om Anders, bara alla runt omkring honom som känner honom och är släkt med honom. Jag kände bara för att skriva de här just idag, kände mig lite irriterad. Då tog jag ut det genom att skriva här istället för att göra något annat dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0