Floorball ;)

gick upp kl 07.30.. käkade lite frukost med pappa och gjorde mig klar. Sen åkte jag och pappa till Fagersta där jag och mitt lag skulle spela SM F18 :) mina lagkamrater kom efter en kvart. då bytte vi om och gick ut på planen. men jag stod inte, jag satt på bänken,. Ida fick stå ! Första matcen vann vi med 5-0 mot Per-Ols ! sedan skulle vi möta Örebro SK Innebandy , det skulle bli en hård match men vi vann till slut med 4-2 :) Sedan mötte vi Kumla där vi inte spelade så himla bra men det blev 3-3 jag fick inte stå någon av dessa tre matcher. inför sista matchen värmde jag inte upp speciellt mycket för att tränarna sa att Ida skulle stå den matchen också. men när vi kom ut på planen för att värma upp så skrek Peter till mig att jag skulle stå ! då blev jag glad:) Men det började inte så bra. eller jo vi gjorde 1-0 ganska fort. men efter tre minuter så sköt dom ett skott på mig som jag inte fattade nånting av, den studsade jättekonstigt och över mitt ben. in i mål. 1-1 efter tre minuter mot KFUM Örebro som hade fått stryk alla matcher. men sen så satte mina lagkamrater lite fart och tillslut vann vi med 8-1:) sedan duschade vi och åkte hem till Västerås :) nu så ligger jag med datorn på benen och kollar på tv. ska snart sova även fast jag börjar 12 imorron:)

ha en bra natt ! vi hörs !

pusssss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0