fredag :)

vaknade som vanligt vid kvart i åtta... :) gick upp och gjorde mig klar:) hiihii:) åkte till skolan och hade samhällskunskap på morgonen! :) vi håller på med demokrati:) det är ganska roligt för jag tycker att det är intressant !: ) sen hade jag lunch mellan 11 och 12. vi fick fläskkarré,klyftpotatis och beasås... det var ganska gott men ändå inte... hihii ! sen gick vi tillbaka till skolan och hade kommunikation, efter det hade jag arbetssätt och lärande :) hiihiii... sedan åkte jag hem och städade och gjorde fint i min lägenhet. sedan gjorde jag mig iordning och åkte ner till stationen där jag mötte Wedin ! :) vi satt på stationen och väntade på att amanda, anna, gustav och maria skulle komma:) hihi ! till slut kom dom och vi gick på stan och sedan åkte vi hem. där fick jag mina presenter ! jag fick absolute music 58 :) sedan fick jag godis och två dildos... inte önskat... men men vad ska man göra. !? hihi ! sedan åkte vi ner på stan och käkade på en pizzeria. alla käkade en varsin pizza sedan så gick vi till bussen men då ringde jenny och dom var i stan så vi gick till donken och träffade henne och natali . vi köpte lite efterrätt:) jag köpte en milkshake jordgubb:) den va god:D hihi i! nu så sitter alla utom jag och tittar på sex and the city filmen, vilket jag inte tyckte var bra så jag gick och satte mig vid datorn istället :) hihii ! sen så skulle jag göra lite popcorn men de blev ett jävla tjat så jag sket i dom !! jag lyssnar just nu på mimmi sandén ! hon äger :) hehehe ! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis på födelsedagen! :) försökte skicka ett sms men jag tror inte det har kommit fram.. Linnea hälsar också grattis!

2008-10-05 @ 18:58:53
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0