freeedaag :p !

idag är man ledig från skolan ! lärarna har elevvårdskonferens:p ! de ska prata om alla elever, exakt alla ! :p ! haha ! idag vaknade man kvart över elva :) liiiite skönt med sovmorgon!:) den här veckan har jag börjat bli nyttig så jag vägde mig i måndags och idag vägde jag mig också. jag har gått ner 1.5kg :) ! jippi ! sen så har jag diskat, städat och pluggat engelska !:) ikväll blire hemmakväll ensam, ska nog kolla på Idol tror jag. ska äta en god middag, kyckling och ris:) mumsigt:) ! ska nu åka iväg och handla lite mjölk för annars så kan jag inte ha någon sås till eller jo det kan jag om jag använder vatten men det vill jag inte :p ! 




congratulations hotty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0