golf och Anna:)

har spelat golf idag :) spelade med Sverre och Edda. VI VANN !!!!! 170kr var:) sen vann jag närmast hål också:) då fick jag tre lyktor som man ska ha ljus i :) vi spelade skitbra men slarvade lite ! vi gick minus 7 :) asbra ! sen åkte jag och pappa hem till farfar där mamma var. vi käka en macka och jkollade på tv :p sen åkte jag och pappa hem till oss och jag gjorde mig lite finare:p sen fick jag skjuts till Anna :) nu sitter jag vid Annas dator och skriver:p :) Vi ska snart käka :) vet inte vad vi får men det luktar !

Imorron ska jag spela SM-kval i Fagersta ! kom och kolla :p hihii !

ha en bra kväll ! pusshej <3

my heart will go on and on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0