happy day ! :p

idag har varit en ganska vanlig dag i mitt liv:p slutade kl 14 och åkte hem, träffade Sanna på bussen :) när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och pluggade engelska och mediekunskap ! blev inte riktigt klar med engelskan men ska snacka med Monica imorron ! :p hihii ! sen så käkade jag falukorv och makaroner ! gott ! sen cyklade jag till träningen :) tränade och efter träningen hade vi lite fys :p jag har nu jätteont i mina bröstmuskler :p vi får se var jag ont imorron :p hihi ! när jag kom hem kokade jag korv med bröd och pluggade samtidigt ! efter typ en timme så gick jag in i köket och kände att de var varmt, då såg jag att jag hade glömt att stänga av plattan ! ! den var alldeles röd ! lite rädd man blev då !? men det hände ingenting så man är ganska glad för det ! :p fick nu höra av Peter Jihde att Djurgården förlorade mot Hammarby med 3-0 men det gör inget för jag hejar på Järnkaminerna ändå :) ! mitt hjärta står för Djurgården oavsett hur det går ! jag är en trogen supporter ! :) men nu så ska jag gå och lägga mig och sova lite grann. ska upp som vanligt kvart i åtta :p !

Ha en bra kväll och sov gott ! :) puss


you look great

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0