Hofors !

Äntligen är man tillbaka där man är uppvuxen, nämligen Hofors ! Jag kom hit igårkväll efter SM i Kumla där vi vann gruppen och gick vidare :) ! Idag har jag tillbringat nästan hela dagen med mamma ! Först åkte vi in till Gävle där mamma var hos en kiropraktor, sen åkte vi till Valbo och shoppade lite. jag köpte ett par skor, en tröja, en övningskörningsskylt :) och vi käkade på IKEA ! De va gott ! sen bar de av hem till Hofors där jag fick köra moppe hem till farmor och farfar ! kul att ses, de va ett tag sen ! fick lite små mynt av farfar som jag alltid får när jag kommer dit :) sen åkte jag hem med min familj , käkade ugnspannkaka sen åkte jag upp till Hoforshallen och kollade på div2 träningen ! jag ska nämligen träna med dem nu när jag är hemma i Hofors den här veckan ! ska bli roligt de ! nu ska jag och pappa titta på Hockeykväll ! ha de bra så hörs vi !

Soooo cute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0