ibland vet man inte vad man ska göra !?

jag förstår inte hur man kan göra som vissa människor gör ibland ! jag blir fan irriterad ! jag vill hjälpa till men vet inte hur ? jag mår faan inte bra av detta ! ibland förstår jag inte hur man kan vara så egoistisk.  man kan vara lite snällare ! men om man inte bryr sig om andra utan bara sig själv så förstår jag faktiskt inte varför man tar kontakt med folk och sen bara säger nej ! jag förstår ingenting ! blir bara irriterad ! men om det är detta du vill  så är det inte okej med mig, men det finns ju inget jag kan göra så jag får väl gå runt och låtsas vara glad iaf ! hoppas du hittar någon som inte bor så långt bort och någon du inte vill såra när du säger att du inte vill vara vän ! åååå ! ! ! ha ett bra liv men du är raderad ur min telefonbok !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0