idiot ! ! !

Här så vill man ha en cykel ifred men tydligen inte. Någon har snott min cykel ! den var låst, vem fan vill ha en låst cykel??? idiot säger jag bara ! den där cykeln är det bästa jag har ! dessutom har jag fått den av farmor ! jag hatar folk som snor cyklar ! när jag klev av bussen stod det två negrer och kollade på mig, dom såg ganska skyldiga ut. jag vet att det där var lite fördomar ! men vem fan har inte det ? det är svårt att inte ha det ibland. när man tittar på tv och dom beskriver en brottsling så lägger dom alltid till "han" talade svenska med brytning. ! jaha ? varför ? jag tycker synd om såna utlänningar som sköter sig och jobbar osv., vissa av dom blir utvisade medan andra går runt och lever på bidrag och förstör i samhället ? vilka är bäst att ha i vårat svenska samhälle ?

! ååååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0