kort sammanfattning om helgen

lördag: vi var på stan och kollade läget sedan åkte vi hem,. jag, amanda och maria åkte hem före anna , gustav och wedin ! vi gick och handlade medan dom fortfarande var på stan.. sen när vi kom hem satt jag, amanda och maria och kollade på tv medan anna, gustav och wedin gick in och lade sig i sovrummet och pratade. jag fattade ingenting. ,men efter ett tag så gick jag in till sovrummet och umgicks med dom , sen kom maria också:p tyvärr så blev det inte den helg jag trodde att det skulle bli... men jag tror att det berodde på människokombinationen. nästa gång ska man nog ta med folk som tycker om varandra! och kanske inte lika många heller ! mina vänner får komma i omgångar... :) !

på söndagen så åkte jag iväg och spelade min första innebandymatch för Rönnby IBK ungdom ! vi mötte köping och vi vann med 11-2 , jag släppte in två skitmål, det ena var inte ens hela bollen inne... men skitsamma! vi vann iaf! :D när jag kom hem satt Marcus och väntade på mig :) sen gick vi till donken och köpte en hamburgare. sen gick vi och handlade lite middag. vi bestämde oss för kyckling och ris. så vi köpte en vad vi trodde var färdig kyckling! men när vi kom hem och gjorde mat så visade det sig vara en kyckling som ska stå inne i ugnen i över en timme. problemet blev då att jag inte har någon ugn ! så vi fick gå tillbaka till coop och köpte chicken nuggets... när wedin värmde dom så sprack tallriken! Wedin har dessutom haft sönder min badrumsdörr ! mongo:p hihi ! JAG GLÖMDE BORT ATT SKRIVA ATT JAG FYLLER ÅR :)

måndag: Wedin gick upp halv åtta,. han sa till mig att ja slapp följa med honom till stationen, då blev jag jätteglad:) haha ! jag fick sova till 10 ! sen så gick jag upp och gjorde mig klar och åkte till skolan:p vi hade matteprov idag... det gick sådär ! jag är godkänd iaf. kanske ett VG tror jag !:) sen åkte jag hem och städade och damsög ... sen dess har jag suttit här framför tvn. ska nu läsa medieboken . från sidan 8 till 34.

ha en bra dag så hörs vi !

pusshej !

I hope that you someday will find your happiness... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0