Lista

OM JUST DIG

NAMN: Cecilia
FÖDD: 5oktober 1992
BOR: Västerås :)
SMEKNAMN: Cissi, mina handbollskamrater kallar mig Sirre,
FAMILJ: Mamma, pappa
SKOLA: Infokompgymnasiet

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: Ja.
ÅNGRAT NÅGOT: Ja
LJUGIT: Ja
SVIKIT NÅGON: tror de?
KÄNT DIG SÄMST: Ja
GRÅTIT: Ja
SKRATTAT: Ja
VARIT SJUK: Ja
VARIT UTOMLANDS:
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: ja, men ingen som jag aldrig har träffat tidigare.

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: Ja
SKRATTAR DU OFTA: Ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: varm, jag har feber.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: skiit,
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Ja
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Förälskad ja, kär nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja, det gör jag
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: ja
OM JA, VEM: Börjar inte det bli lite tjatigt? En viss person... Men han är redan upptagen...
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen, bara one night stands ;)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: söta, snälla helst muskulösa ! Men det är de inre som räknas
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Söt:)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Brunett
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Nej, men det förstår jag med tanke på mitt utseende

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Blond
ÖGONFÄRG: Blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Långt
SNYGG ELLER FUL: Ful
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Nej
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Jaa, men jag vet inte vad jag ska tro
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nej
SMINKAR DU DIG: nej

Hittade de här testet och jag hade tråkigt så jag gjorde det ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0