LöRdAg

Idag har jag varit på skolan och hjälpt till på öppet hus :) jag fick sätta upp affischer ! prata om programmet jag går på och visa runt i lokalerna ! :) de va kul ! sen så fick jag skjuts hem av Monica ! ! När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och försökte plugga. jag ska skriva engelska, om en känd person, men vet inte vilken jag ska ta. Jag funderar på Chad Michael Murray men jag har inte tillräckligt med fakta om honom för att kunna snacka i tre minuter . sen så tänkte jag på Tilde de Paula , jag tror att det får bli hon ! sen så skulle jag skriva mediekunskap, men vet ingen bra eller dålig hemsida. ni som vet någon bra eller dålig får gärna kommentera ! det ska vara inne på tisdag ! :p efter de så cyklade jag till ÖB och köpte läsk ! Dansk citron blev det och den är väldigt god :) ! jag har tittat på High School Musical 2 på kanal 5. Sen Eva och Adam på ettan. sen dansbandskampen på svt1 och sen svensson svensson på svt. det blev en kväll på svt med andra ord ;p ! nu så sitter jag och väntar på att bli trött ,jag ska gå och göra mig inordning och lägga mig och läsa en bok! för imorron så ska jag upp kl 8 ! jag ska spela match kl 10.30 i Kristiansborgshallen ! vi ska möta Forsby FF ! jag hoppas att jag får stå :) vi har samling kl 9.00 de är därför jag ska upp så tidigt ! :p ! våra damer i elitserien vann mot IBF Falun idag, de vann med 7-6 :) imorron ska de spela mot Karlstad! håller tummarna ;p ! heihii ! god natt och ha en bra lördagkväll ! pussheeej <3

jag smälter varje gång jag ser dig för att du är så heet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0