monday !

vaknade kl halv 8 men jag börjar inte förrän kl 12 så jag gick och la mig och sov igen ! gick upp tjugo över tio ! :) skiitskönt att sova ! :) nu så sitter jag här och har precis missat 11.10 bussen, jag får ta 11.30 bussen istället ! de tar fem minuter att gå till bussen så jag måste gå tjugo över, eller nått sånt :p ! idag har jag bara matte i två timmar sen slutar jag ! då ska jag hem och diska, plugga och träna innebandy !:) idag måste jag verkligen diska för annars så kan jag inte laga mat ! hihi ! kl 18 har jag träning ! :) !

ha en bra dag ! skriver ikväll om jag får tid , jag har som sagt ganska mycket att plugga och det ska vara klart imorron . jag ska plugga klart om jag så ska vara uppe hela natten ! jag måste bli klar! så äre bara ! :p



du är sååå heeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0