my day :p

idag vaknade jag 08.43 och jag skulle upp kvart i ! :p så jag gick upp och gjorde mig klar och gick till bussen :p i skolan hade jag först spanska;p de va skiiitroligt, jag och Lisa satt och sjöng texter på spanska utan någon melodi :p vi hade skitroligt men det lät inte speciellt bra :P hihihi ! till lunch fick vi Lasagne, den smakade bara ost. den var inte god alls. minus till restaurang Terrassen. Efter de hade vi datakunskap, jag kämpade som faan med de jävla Excel.... de är inte kul ! sen så var de dags för idrott ! vi skulle till feel good ! ett gym där vi först fick värma upp på jätteroliga saker och sen lite styrka :p de var hur kul som helst ! efter de var de bara hem som gällde. jag lagade lite mat när jag kom hem. de blev fiskbullar och ris ! :) sen så cyklade jag till träningen och tränade innebandy ! :) efter träningen så skulle vi ut och springa ! de var hur jobbigt som helst ! :p men jag klarade det :p sen stretchade jag och cyklade hem ! nu så har jag precis käkat korv med bröd och ska nu duscha ! ha en bra kväll ! imorron börjar jag kl 12 ! :) jippi !

grattis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0